.
K&K Selekt Centrum Doradztwa Personalnego/ Human Resources Consulting - www.kkselekt.com
Od 2000r. jesteśmy partnerem HR dla największych międzynarodowych korporacji przemysłowych oraz wiodących firm w Polsce i za granicą. Specjalizujemy się w rekrutacji "direct search" i rekomendacji kadry menedżerskiej, inżynierów, specjalistów dla firm produkcyjnych, usługowych, nowych inwestycji oraz projektów greenfield.
.
Aktualnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży motoryzacyjnej, poszukujemy Kandydata/-tki na stanowisko:
Production Manager
.
Cel stanowiska
Celem stanowiska jest zapewnienie ciągłości procesów produkcyjnych poprzez koordynację działań wszystkich działów zaangażowanych w produkcję lub wsparcie produkcji. Osoba na tym stanowisku zarządzać będzie kilkudziesięcioosobowym zespołem pracowników produkcyjnych i utrzymania ruchu, a także zastępować będzie dyrektora zakładu oraz nadzorować całość zakładu jeżeli niezbędne.
.
Zakres obowiązków:
- Kontrolowanie procesu produkcji, dbanie o wysoką jakość produkcji oraz jeżeli konieczne nadzór nad działem logistyki i jakości,
- Określanie wydziałowych planów produkcyjnych,
- Monitorowanie realizacji założonego planu produkcyjnego,
- Ocena wyrobów firmy dot. jego zgodności z wymogami Klientów oraz standardami zakładu,
- Raportowanie i analizy wydajności produkcji, a także raportowanie problemów produkcyjnych oraz przerw w produkcji,
- Ciągłe doskonalenie procesów, poprawa ergonomii pracy oraz jakości,
- Realizowanie audytów kaskadowych, 5S oraz innych,
- Optymalizacja czasu pracy,
- Koordynowanie prac podległego personelu,
- Szkolenie, motywowanie pracowników do podnoszenia kompetencji i kwalifikacji zawodowych,
- Zapewnienie prawidłowych warunków pracy BHP,
- Dbanie o miłą i przyjazną atmosferę w pracy z zachowaniem regulaminów, przepisów prawa pracy i innych regulacji
.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe- techniczne,
- Min. 10 lat doświadczenia na stanowiskach związanych z produkcją, w tym zarządzaniem pracownikami,
- Umiejętność organizowania produkcji,
- Znajomość zasad Lean Manufacturing,
- Umiejętności zarządzania zespołem (delegowanie i egzekucja, motywowanie, angażowanie, coaching, planowanie rozwoju, ocena pracowników),
- Zdyscyplinowanie,
- Zorientowanie na osiągniecie celów,
- Zdolność rozwiązywania problemów oraz pracy pod presją czasu,
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
.
Firma oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Bogaty pakiet socjalny m.in. ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, karta Multisport,
- Pakiet relokacyjny,
- Szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne,
- Dofinansowanie studiów podyplomowych, programów certyfikujących,
- Samochód służbowy,
- Doświadczenie w międzynarodowym środowisku.
.
.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
.
W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez K&K Selekt Centrum Doradztwa Personalnego Katarzyna Kordoń, moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy (np. telefon, email), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez K&K Selekt Centrum Doradztwa Personalnego Katarzyna Kordoń, w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Oświadczam, że zostałem poinformowany o możliwości dostępu do moich danych osobowych i ich aktualizacji oraz możliwości usunięcia lub ograniczenia przetworzenia. Obowiązek informacyjny o RODO w linku http://www.kkselekt.com/aktualnosci/ustawa_rodo_dane_osobowe/