Dla jednego z naszych Partnerów, międzynarodowej, renomowanej firmy z branży produkcji elektronicznej, aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Supplier Quality Assurance
Opis stanowiska:
- Jakościowy nadzór nad dostawcami komponentów,
- Realizacja procesu reklamacji oraz nadzór nad jego skutecznością,
- Analizowanie raportów od dostawców w celu weryfikacji skuteczności podjętych działań,
- Auditowanie i kwalifikacja dostawców, odpowiedzialność za ich rozwój,
- Nadzorowanie prowadzonych reklamacji w SAP oraz w portalu zewnętrznym,
- Analiza danych dotyczących poziomu jakościowego dostawców w bieżącej produkcji oraz nowych projektach,
- Zapewnienie skuteczności procesu reklamacyjnego,
- Zapewnienie komunikacji jakościowej pomiędzy działami produkcyjnymi, RnD, Engineering a Dostawcą,
- Raportowanie błędów, przygotowywanie analiz i definiowane działań,
- Analiza danych dotyczących problemów jakościowych i wydajności procesów,
- Poprawa wewnętrznych procesów związanych z podnoszeniem jakości i niezawodności procesów i produktów,
- Współpraca z klientem wewnętrznym – w koncernie, w zakresie obsługi zgłoszeń reklamacyjnych,
- Współpraca z klientem zewnętrznym – zapewnienie spełnienia wymagań klientów.
Wymagania:
- Wykształcenie: techniczne, zarządzanie jakością, inżynieria produkcji lub pokrewne,
- Doświadczenie zawodowe: min. 4 lata stażu pracy w przemyśle produkcyjnym: w branży elektronicznej, motoryzacyjnej lub pokrewnej, w tym min. 3 lata doświadczenia w Dziale Jakości: Zapewnienie Jakości Dostawców,
- Doświadczenie w pracy z dostawcami, egzekwowania działań, skutecznej reakcji na reklamacje,
- Dobra znajomość narzędzi jakościowych do współpracy klient-dostawca: m.in. Raporty 8D, Root Cause Analysis, 5Why, Pareto. Znajomość metodologii SixSigma będzie znaczącym atutem,
- Doświadczenie w roli auditora dostawców, wewnętrznego, metod oceny i kwalifikacji dostawców, zdolności negocjacyjne,
- Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym, w tym w roli auditora, znajomość języka niemieckiego preferowana, dobra znajomość j. angielskiego obowiązkowa,
- Praktyczna znajomość normy ISO 9001:2015: w roli auditora jak i audytowanego,
- Samodzielność, ukierunkowanie na osiąganie celów, skuteczność w działaniu,
Nasz Partner oferuje:
- Atrakcyjną i stabilną pracę dla światowych liderów przemysłu półprzewodnikowego,
- Możliwość aktywnego wpływu na procesy i kształtowanie zapewnienia jakości,
- Aktywny wkład w rozwój dostawców, w tym audity dostawców,
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę.
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę Benefit Multisport.
.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
.
W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez K&K Selekt Centrum Doradztwa Personalnego Katarzyna Kordoń, moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy (np. telefon, email), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez K&K Selekt Centrum Doradztwa Personalnego Katarzyna Kordoń, w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Oświadczam, że zostałem poinformowany o możliwości dostępu do moich danych osobowych i ich aktualizacji oraz możliwości usunięcia lub ograniczenia przetworzenia. Obowiązek informacyjny o RODO w linku http://www.kkselekt.com/aktualnosci/ustawa_rodo_dane_osobowe/