Aktualnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy motoryzacyjnej w bezpośrednich okolicach Rzeszowa, w związku z rozwojem działu kontroli finansowej poszukujemy Kandydata/-tki na stanowisko:
Analityk/Kontroler Finansowy
Główne obowiązki:
- Wsparcie w raportowaniu wewnątrz grupowym w zakresie wyników aktualnych za dany okres finansowy, prognoz na kolejne okresy oraz budżetowania,
- Wparcie przy rozwijaniu narzędzi oraz metod analizy kosztów, przygotowania prognoz oraz budżetów,
- Współudział w analizie wyników finansowych – wykonanych i prognozowanych,
- Terminowe przygotowywanie niezbędnych raportów i zestawień, raportowanie danych,
- Realizację zadań związanych z raportowaniem wyników bieżących (m. in. analizy sprzedaży; miesięczne analizy
odchyleń na cenach zakupowych; analizy odchyleń między wynikami bieżącymi, a prognozowanymi, itp.),
- Wsparcie w finansowym zamykaniu miesiąca (przygotowywanie niezbędnych danych – np. kalkulacje rezerw,
zestawienia rentowności sprzedaży, zestawienia kosztowe, itp.)
- Współpracę z różnymi działami w zakresie wynikającym z wykonywanych zadań – wsparcie w terminowym
analizowaniu, kontrolowaniu, planowaniu i budżetowaniu finansowym, analizy wspierające kontrolę i redukcję
kosztów, inne analizy finansowe lub związane z efektywnością, itp.
- Współudział w sporządzaniu raportów korporacyjnych: analiza zdarzeń, raportowanie segmentowe, inne wymagane przez Grupę.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe w zakresie finansów lub księgowości (certyfikaty księgowe lub finansowe będą dodatkowym atutem)
- Ogólna znajomość przepisów US GAAP, zasad księgowości, wiedza o finansach i zarządzaniu
przedsiębiorstwem produkcyjnym (znajomość oceny projektów inwestycyjnych będzie dodatkowym atutem),
- Umiejętność posługiwania się aplikacjami MS Office (w szczególności MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint)
oraz SAP R/3 ,(znajomość aplikacji HFM będzie dodatkowym atutem),
- Rozwinięte zdolności interpersonalne (komunikacja, współpraca w zespole, proaktywna postawa),
- Orientacja na cele, samoorganizacja, efektywność w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów,
zdolności decyzyjne i analityczne, umiejętność pracy pod presją czasu,
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem)
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet socjalny.
- Pracę w międzynarodowym środowisku.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
.
W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez K&K Selekt Centrum Doradztwa Personalnego Katarzyna Kordoń, moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy (np. telefon, email), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez K&K Selekt Centrum Doradztwa Personalnego Katarzyna Kordoń, w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Oświadczam, że zostałem poinformowany o możliwości dostępu do moich danych osobowych i ich aktualizacji oraz możliwości usunięcia lub ograniczenia przetworzenia. Obowiązek informacyjny o RODO w linku http://www.kkselekt.com/aktualnosci/ustawa_rodo_dane_osobowe/