Aktualnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy motoryzacyjnej w bezpośrednich okolicach Rzeszowa, w związku z rozwojem działu kontroli finansowej poszukujemy Kandydata/-tki na stanowisko:
Kontroler Finansowy/Lider Działu
Obowiązki i odpowiedzialność:
- raportowanie wewnątrzgrupowe w zakresie wyników aktualnych za dany okres finansowy, prognoz na kolejne okresy oraz budżetowania,
- rozwijanie narzędzi oraz metod analizy kosztów, przygotowania prognoz oraz budżetów,
- analizę wyników finansowych – wykonanych i prognozowanych,
- terminowe przygotowywanie niezbędnych raportów i zestawień, raportowanie danych,
- realizację zadań związanych z raportowaniem wyników bieżących (m. in. analizy sprzedaży; miesięczne analizy odchyleń na cenach zakupowych; analizy odchyleń między wynikami bieżącymi, a prognozowanymi, itp.).
- zamykanie miesiąca (przygotowywanie niezbędnych danych – np. kalkulacje rezerw, zestawienia rentowności sprzedaży, zestawienia kosztowe, itp.)
- współpracę z różnymi działami w zakresie wynikającym z wykonywanych zadań – terminowe analizowanie,
kontrolowanie, planowanie i budżetowanie, analizy wspierające kontrolę i redukcję kosztów, inne analizy finansowe lub związane z efektywnością, itp.
- sporządzanie wniosków inwestycyjnych do Grupy (w zakresie danych finansowych) dla nowych projektów.
Wymagania i umiejętności:
- wykształcenie wyższe w zakresie finansów lub księgowości (certyfikaty księgowe lub finansowe będą dodatkowym atutem)
- ogólna znajomość przepisów US GAAP, zasad księgowości, ogólna wiedza o finansach i zarządzaniu przedsiębiorstwem produkcyjnym, znajomość oceny projektów inwestycyjnych,
- umiejętność posługiwania się aplikacjami MS Office (w szczególności MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint) oraz SAP R/3, znajomość aplikacji HFM,
- rozwinięte zdolności interpersonalne (komunikacja, współpraca w interdyscyplinarnych zespołach, proaktywna postawa),
- orientacja na cele, samoorganizacja, efektywność w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów, zdolności decyzyjne i analityczne, umiejętność pracy pod presją czasu, otwartość na ciągły rozwój,
- płynna komunikacja w języku angielskim w mowie i w piśmie (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem),
- gotowość do wyjazdów zagranicznych, w tym do USA.
Nasz klient oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet socjalny.
- Pracę w międzynarodowym środowisku.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
.
W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez K&K Selekt Centrum Doradztwa Personalnego Katarzyna Kordoń, moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy (np. telefon, email), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez K&K Selekt Centrum Doradztwa Personalnego Katarzyna Kordoń, w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Oświadczam, że zostałem poinformowany o możliwości dostępu do moich danych osobowych i ich aktualizacji oraz możliwości usunięcia lub ograniczenia przetworzenia. Obowiązek informacyjny o RODO w linku http://www.kkselekt.com/aktualnosci/ustawa_rodo_dane_osobowe/