Aktualnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy motoryzacyjnej w bezpośrednich okolicach Rzeszowa, w związku z rozwojem działu kontroli finansowej poszukujemy Kandydata/-tki na stanowisko:

Analityk/Kontroler Finansowy


Główne obowiązki:

- Wsparcie w raportowaniu wewnątrz grupowym w zakresie wyników aktualnych za dany okres finansowy, prognoz na kolejne okresy oraz budżetowania,

- Wparcie przy rozwijaniu narzędzi oraz metod analizy kosztów, przygotowania prognoz oraz budżetów,

- Współudział w analizie wyników finansowych – wykonanych i prognozowanych,

- Terminowe przygotowywanie niezbędnych raportów i zestawień, raportowanie danych,

- Realizację zadań związanych z raportowaniem wyników bieżących (m. in. analizy sprzedaży; miesięczne analizy

odchyleń na cenach zakupowych; analizy odchyleń między wynikami bieżącymi, a prognozowanymi, itp.),

- Wsparcie w finansowym zamykaniu miesiąca (przygotowywanie niezbędnych danych – np. kalkulacje rezerw,

zestawienia rentowności sprzedaży, zestawienia kosztowe, itp.)

- Współpracę z różnymi działami w zakresie wynikającym z wykonywanych zadań – wsparcie w terminowym

analizowaniu, kontrolowaniu, planowaniu i budżetowaniu finansowym, analizy wspierające kontrolę i redukcję

kosztów, inne analizy finansowe lub związane z efektywnością, itp.

- Współudział w sporządzaniu raportów korporacyjnych: analiza zdarzeń, raportowanie segmentowe, inne wymagane przez Grupę.

Wymagania:

- Wykształcenie wyższe w zakresie finansów lub księgowości (certyfikaty księgowe lub finansowe będą dodatkowym atutem)

- Ogólna znajomość przepisów US GAAP, zasad księgowości, wiedza o finansach i zarządzaniu

przedsiębiorstwem produkcyjnym (znajomość oceny projektów inwestycyjnych będzie dodatkowym atutem),

- Umiejętność posługiwania się aplikacjami MS Office (w szczególności MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint)

oraz SAP R/3 ,(znajomość aplikacji HFM będzie dodatkowym atutem),

- Rozwinięte zdolności interpersonalne (komunikacja, współpraca w zespole, proaktywna postawa),

- Orientacja na cele, samoorganizacja, efektywność w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów,

zdolności decyzyjne i analityczne, umiejętność pracy pod presją czasu,

- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem)

Oferujemy:

- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet socjalny.

- Pracę w międzynarodowym środowisku.

- Możliwość rozwoju zawodowego.

.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

.

W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez K&K Selekt Centrum Doradztwa Personalnego Katarzyna Kordoń, moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy (np. telefon, email), stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez K&K Selekt Centrum Doradztwa Personalnego Katarzyna Kordoń, w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Oświadczam, że zostałem poinformowany o możliwości dostępu do moich danych osobowych i ich aktualizacji oraz możliwości usunięcia lub ograniczenia przetworzenia. Obowiązek informacyjny o RODO w linku http://www.kkselekt.com/aktualnosci/ustawa_rodo_dane_osobowe/